poniedzia艂ek, 1 pa藕dziernika 2018

Babie lato


Witam Was serdecznie w pi臋kny s艂oneczny poniedzia艂ek !


Pogoda nas rozpieszcza w tym roku. 馃槃
Moja produktywno艣膰 na tym cierpi , bo ca艂y dzie艅 najch臋tniej sp臋dza艂abym w ogr贸dku.
Wieczorem tylko chwila na ma艂e szyde艂kowe kwiatuszki.
Szukam te偶 inspiracji do namalowania mini kolekcji florystycznych akwareli, c贸偶 wyb贸r jest tak du偶y, 偶e troch臋 mnie przyt艂acza, wiadomo. Trzeba wybra膰 5 ulubie艅c贸w z kilku milion贸w kandydat贸w  . Jak m贸wi膮, jak mus to mus . 呕artuje oczywi艣cie, to czysta przyjemno艣膰.
Jak co艣 zmaluj臋, to poka偶臋.



Komplet 4 mini serwetek w kolorze jasno szarym.
Kolor bli偶szy rzeczywistemu, bo bez filtra.


Moja r贸偶owa podk艂adka ( na #pinkwednesday_inu na instagramie )

Nowy mini 艂apacz sn贸w swoim nowym domku


Teraz w produkcji 艂apacz sn贸w w kolorze jasno szarym (no lubi臋 ).

Jestem niesamowicie zadowolona z lamp, kt贸re zrobi艂 dla mnie m膮偶-zdolniacha.





S膮 艣wietne i nie zamieni艂abym ich na 偶adne inne 馃槏.
Bardzo fajnie wpisuj膮 si臋 w klimat naszego domu, bo kochamy rzeczy DIY, proste i efektowne, naturalne.

Na koniec zdj臋cie zrobione na po偶ytek mini kursu fotografii organizowanej przez Dominik臋 Dzikowsk膮, kt贸ra prowadzi Kobiec膮 Foto Szko艂臋. http://kobiecafotoszkola.pl/ To by艂o takie 艣wietne wyzwanie na Instagramie, bardzo fajna sprawa.


Mi艂ego Dnia i do zo !!! 
                        M.


Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz

Cichy czas adwentu

                     Przewrotnie na koniec roku   Witam serdecznie w ostatnim miesi膮cu tego roku, w szale temat贸w oko艂o艣wi膮tecznych i ...